Isilra Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har aldri vært noen matglad person, men nå i det siste har det vært ekstremt. Det går i perioder, og akkurat nå har jeg en veldig dårlig en.. Jeg orker ikke tanken på mat, blir ikke sulten, bare kvalm om det har gått for lang tid siden sist jeg spiste. Orker ikke å lage mat, orker ikke tanken på å spise, ingenting smaker godt og jeg hater å spise om dagen.. Prøver å få i meg litt, spesielt med tanke på knøttet i magen.. Er så utrolig sliten.. Skal ha besøk snart i noen dager, orker ikke tanken engang.. orker ikke tanken på å rydde, dra på jobb, ha besøk - ingenting! Er så utrolig lei meg og vil bare sove, sove, sove.. Flere som har det sånn? Er så utrolig lei meg, og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Vet ikke hva slags mat jeg skal klare å få i meg, og bare av tanken på det gjør meg enda mer sliten. Eneste som går greit ned er frukt, for det er nesten bare saft.. men man blir ikke særlig god i magen av bare frukt, og ikke er det særlig mye mat i det heller.. Uff, dette ble et skikkelig syte innlegg, men er bare så uttafor for tiden.. Sambo sier jeg har vært i skikkelig dårlig humør (trist) i det siste og. Klarer ikke være glad.. Tror nok det er fordi jeg er for sliten, men hva kan en gjøre? Om jeg ikke jobber, så går jeg bare hjemme og er i dårlig humør fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og ikke har energi til å gjøre no... Har tatt blodprøver hos legen for å sjekke at alt er som det skal der i hvertfall, men har ikke hatt for lite jern eller andre ting før i hvertfall..
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Stakkars deg. Tror kanskje jeg vet hvordan du har det. Jeg er ekstremt kvalm for tiden og kjempeslapp. Også litt smådeppa for jeg er veldig bekymret for fremtiden med barnet og alt. Det jeg prøver å gjøre er å hvile så mye som mulig og ellers gjøre ting jeg har lyst til. I tillegg så tvinger jeg i meg mat (og det er ikke lett!) som jeg vet er viktig som f.eks. frukt, fisk og litt brød. Det er bare viktig å få i seg noe. Vet de du får besøk av at du er gravid? I så fall så får du bare fortelle dem hvordan det er, og at du av den grunn ikke kan være en så utrolig god vertinne som du skulle ønske at du kunne være Håper at du føler deg bedre snart! Trøstehilsen fra
Isilra Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Takk for svar Ja, de vet jeg er gravid.. er 6 mnd på vei, så det synes også.. hehe Vet de ikke vil forlange mye av meg, men jeg er nok min egen verste fiende. Huset skal være gullende rent osv når det kommer besøk. Klarer ikke slappe av om ikke alle gulv er vasket osv når det kommer overnattingsbesøk. Skjønner virkelig ikke hvordan andre folk klarer å holde huset i stand til enhver tid. Jeg har mer enn nok med å orke å lage mat når jeg kommer hjem fra jobb. Orker ikke engang å rydde bort etter meg, og er bare sur og grinete om dagen Kunne bare ønske jeg klarte å slappe ordentlig av uten å bli så rastløs.. Og er ingenting jeg liker å gjøre som jeg faktisk orker - blir sprø! Uffe
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 haha. jeg tror faktisk vi er litt like der. jeg er også sånn som MÅ ha ALT gullende rent hvis jeg får besøk. Det blir ikke så ofte da men Lage middag er noe av det mest slitsomme jeg vet. Jeg kan ikke fordra det hehe. Håper det blir bedre snart :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå