Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 jeg lurer på hvordan dette føles.. vet det var et innlegg om det her tidligere, men jeg finner det ikke igjen.. det jeg kjenner iallefall er noe på størrelsen med en stor knyttneve som snur seg inni magen min.. det blir der og da helt hardt ved det området, og magen buler mer ut der.. trodde først det var barnet som snudde på seg, men lurer nå på om jeg er heeelt på bærtur ang den teorien! hehe.. uansett; det gjør ikke vondt, men kanskje litt ubehagelig.. om noen gidder å svare så hadde jeg blitt glad for det :-)
Isilra Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har også trodd at dette er babyen som snur seg.. tror det fortsatt, egentlig
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 er det over navelen du mener?? jeg får sånn hele tiden, kjenner det strammer til som bare det i magen og ryggen, og magen blir helt spiss nesten opp ved navelen.. ser skikkelig ekkelt ut synes jeg... også mister jeg pusten!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 i mitt tilfelle merkes det best på høyre side av navelen, litt under.. og det kjennes rett og slett ut som en skikkelig helomvending inni magen min! og så blir det området veldig hardt..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 hmmm jeg vet neimen ikke jeg altså!! vanskelig m alle disse rare plagene....
Belle&Mini Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg hadde det og sån,at jeg trodde det var bebyen som snudde seg.Men etter hvert begynte jeg å lure og tok meg en tur til legen. Fikk beskjed om at det var kynnere og skulle ta det mer med ro. Har det mange ganger i løpet av dagen,så ble sykemeldt nå sist jeg var hos legen. De er ikke vonde men litt ubehagelig...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 oisann.. jeg og har det flere ganger om dagen.. bør vel nevne det for legen neste gang jeg er der da...
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har også dette mange ganger om dagen hatt det siden uke 17, legen min har ikke bedt meg ta det mer med ro e.l. Sier det er helt normalt og helt ufarlig. Hos meg trekker de nedover og mot høyre, kjenner det godt, litt smertefullt i nedre del av magen og underlivet.
Tulletutta Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Eg og vart sjukemldt for kynnere, hadde masse av dei før eg vart sjukemld mens no har eg nesten ingen lengre berre når eg går mykje eller gjere masse. Men eg vart berre 50% sjukemld mens no har eg sommarferi.
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Hva er egentlig "kriteriet" for å bli sykemeldt for kynnere, leser om så mange som er det eller har fått beskjed om å ta det med ro osv. Virker som legene vurderer nødvendigheten av sykemelding veldig forskjellig. noen som vet når er det grunn for SM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå