Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hehe Null diskusjon og null konkurranse ang. hvem som er penest - hvem som er den perfekte far osv;)
Gjest irismor Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Tja si det. Gubben driver med skyting og det finnes da diskusjonssider for de gutta. Men det er ikke noe bedre der. Her diskuterer vi hvem som har det flinkeste barnet, men der er det hvem som har den råeste innen kuler og krutt. Hvem som har den største pangen (pistol). Og hvem som kan treffe blinken på lengst avstand. Så jeg vet ikke jeg =)))
Trollemor og snuppa! Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Fotball og bilmekking, pc-er og x-box hadde vel kanskje også vært "hotte" temaer? Kanskje hvem som har den største ungen? Eller den fineste kjerra (barnevogna).. hihi...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 "Faan gutta! Dama har bare fått DE schvære puppa etter at jeg smelte ho på tjukka! Dritkult!" Hehehe....
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Haha.. Og "Hvordan få mere sex med dama etter fødsel?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå