Yo&La+spire Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 En brunsnegl! Det var ekkelt det! Inni dusjen...! Heldigvis såg eg den ikke før eg var ferdig, ellers hadde eg nok ikke dusja idag nei....hehe.... Skjønner ikke hvordan den har komt seg inn til oss, vi bor jo i fjerde etasje! Ikke noe mye hage eller skog rundtom her heller....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 å fyyyyyyyyy f hvordan har den kommet seg inn...... uæ jeg hadde klikka!!!!!!!!1
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 *grøss* Handla på plantasjen?de har mye snegler hørte jeg
Gjest irismor Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Har du kjøpt deg noen nye planter fra Plantasjen eller et gartneri?? Hvis det så kommer den fra de.
♥ DAME Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Har skjedd meg også. Fant ut at den har ligget på eller under skoen som jeg hadde godt inn med. Men usj, ækkelt
Yo&La+spire Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Kansje den kom inn med skoen da...(har ikke kjøpt noe planter...) Mer sannsynlig egentlig, enn at den klatra opp i fjerde etasje....usj, ekkelt var det iallefall! Eg bare skyndta meg ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå