Gå til innhold

Noen som ble uplanlagt gravid her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og av den grunn ikke brukte omega3, tran eller folinsyre første ukene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp..

 

Skrevet

eg fant ut eg ble gravid i uke 10. kjøpte da omega3. men legen sa det var lite vits å bruke penger på folinsyre da..

Skrevet

venter andremann og ingen av de var planlagt.. :)

Skrevet

visste ikke om graviditeten før etter uke13/14, Så ingen folinsyre, omega 3 eller andre anbefalte remedier... p-piller spiste jeg og...var på julebord og... stakkar lillegutten min..skal tidlig krøkes den som god krok skal bli... jm beroliget meg veldig å sa at de aller fleste barn har vært med på en fest eller to i mors mage før mor vet hun er gravid...

Skrevet

ble gravid med p-pille brukt hver dag... Så brukte ikke noe av det i starten, men begynte så fort jeg fant det ut.. Og nå gleder vi oss bare til å hilse på lille nurket som absolutt ville til verden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...