Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og av den grunn ikke brukte omega3, tran eller folinsyre første ukene?
"husmor"med lille Nora Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 eg fant ut eg ble gravid i uke 10. kjøpte da omega3. men legen sa det var lite vits å bruke penger på folinsyre da..
monna26 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 venter andremann og ingen av de var planlagt..
Kosel Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 visste ikke om graviditeten før etter uke13/14, Så ingen folinsyre, omega 3 eller andre anbefalte remedier... p-piller spiste jeg og...var på julebord og... stakkar lillegutten min..skal tidlig krøkes den som god krok skal bli... jm beroliget meg veldig å sa at de aller fleste barn har vært med på en fest eller to i mors mage før mor vet hun er gravid...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 ble gravid med p-pille brukt hver dag... Så brukte ikke noe av det i starten, men begynte så fort jeg fant det ut.. Og nå gleder vi oss bare til å hilse på lille nurket som absolutt ville til verden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå