Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og av den grunn ikke brukte omega3, tran eller folinsyre?
shimonie Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 vi planla ikke å bli gravid, MEN vi fant det ut så fort, så begynte med folinsyre og andre ting med en gang! ser ut til å gå bra ennå
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 ja, jeg var i ca uke 8 når jeg oppdaga at jeg var gravid jeg.. begynnte deretter med tran og folat. jeg slutta vel med det noen uker etter og gikk over til omega 3...
Håpefull mamma Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 det var ikke planlagt her, og vi fant de ut da jeg var ca. i uke 6.begynte da med folinsyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå