Gå til innhold

Hater Tour de France!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de gidder!!!

de blir jo aldri slitne heller!!! ingens om får gangsperr av de?

off.. og så på tv2!!! kunne de ikke valgt en kanal der ein må ha papabol, for de med parabol har mangen andre kanaler å se på...! men eg som ikke har parabol må se på noe uendelig dårlig på tv norge..!!

ja eg kan finne på noe annet enn å se på tv, men blir lei av data og iblandt!! og det er stygt vær ute så kan ikke gå ut å gjørre ting heller!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan sende den helvetes touren på de andre sportskanalene som de sender fotball på!!!!!!

Skrevet

ja! det syns eg og!!

de sender jo ikke handball eller volleyball eller noe annet kjekk sport på tv2. kun sykling!

Skrevet

Er helt enig i at tour de france er noe av det kjedeligste som fins. Det skjer jo ikke noe der. De bare sykler og sykler, innimellom så er det noen som faller, men det er ikke nok for at jeg skal gidde å se på. Jeg har parabol, men har en samboer som syns det er kjempespennende så jeg er pent nødt til å finne på noe annet enn tv titting. Sånn er det hvert år! Også varer det jo så lenge.....off

Skrevet

eg syns og det først, men når eg fant meg sjøøl liggande på sofaen med kvalme så var det det jeg så på. gud så kjedelig, sykling- men så begynte det å bli litt kjekt. Men ikke hele tiden da...

Var det samme med curling i ol for noen år siden, drita kjedelig å se på- men når de vant å sann så satte jeg meg litt inn i det- og syns nå det er kjekt.

heia Tor Hushovd...

Skrevet

HAAAATER også tour de F**king france.. Jeg har vært syk i to dager nå å hadde jo liksom håpa på å se syvende himmel (hihi) for første gang på lenge.. Men neida.. Å det varer jo heeeelee dagen!

Skrevet

Underskriver på denne. Hater Tour de France jeg også. så utrolig kjedelig! :-P

Skrevet

Skriver under på det jeg også!!!

Skjønner ikke hvorfor dei sender det i det hele tatt, jeg da!

Det var en undersøkelse på SOL her om dagen, der dei spurte hvor mange det var som fulgte med!

Og det sto at det vare bare 16% av befolkningen som fulgte med på det!

Da kunne dei vel send det på en eller annen sportskanal istedet!

Skrevet

hehehe, d jeg ser på det, håper jeg abre på litt action... hvem tryner.. er så lei den sykklinga som skal ta hele tv og hele livet til folk...

Skrevet

syns det er kjempe spennende jeg:P

men så er jo jeg helt sportsgal da:)

iallefall sykling, ishockey, golf og ikke minst fotball:)

Skrevet

Kan ikke si jeg hater det...men det er god sovemedisin..hehehe. Følger med litt,og får som regel med meg hvem som vinner etappa..må jo heie litt på Hushovd da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...