Libido- Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Skulle herje litt med mini i ste.. La han oppå føttene mine når jeg lå på gulvet. Så kjørte vi "fly" Han hyler og flirer, men plutselig ser jeg noe rød-brunt baki halsen på han.. prøver å "hive" han unna men forsent... Det endte med spy på kinnet, leppa, i håret og oppi nesa. *grøss* Det må være noe av det ekkleste jeg har vært borti.. Og det har aldri vært så godt med en tannpuss!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Uææ... ÆÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke deilig! hehe...
Libido- Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 mm.. så nå gjør vi ikke slikt mer... =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Nei, det er jo ikke noe rart.. ;p
Monajenten Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Sånn gjorde min tante med meg også, og jeg spydde utover hele henne;) Men det var vel fortjent, jeg var nemlig ikke mer enn et par måneder og hun fôret meg med kokesjokolade...! :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå