Gå til innhold

Hvordan er det med dere i dag??


Gjest

Anbefalte innlegg

Nyskjerrig på å høre hvordan det er med dere andre augustmammaèr:)

 

Jeg er i uke 36, og formen er bra:) - men er litt emosjonell om dagen, blir fort(..men kortvarig) irritert, skal ikke så mye til før tårene kommer når jeg ser noe med følelser på TV, og jeg har ryddemani!!!

 

Ellers er vekta +9 kilo,blodtrykk bra, litt hevelser i fingre/ben, kvalm til tider om dagen - så må skjerpe meg og få i meg mer mat enn to måltider...ellers glad for ryddemaniet - fått orden på masse her i huset disse dagene med dårlig vær, og fått ordnet det meste til vesla kommer:)

 

Nå har jeg begynt å lengte etter å møte henne,se henne og se om navnevalget passer til henne,også ønsker jeg meg litt sol og sommervarme fremover:) Ellers prøver jeg å kose meg med de to eldste, og har funnet ut at det er dumt å planlegge noe - best å være spontan for alle parter..hehe

 

Lykket il videre alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det greit. Jeg har to uker igjen og er kjempe diger! Har fått vite at babien blir minst 4.5 kilo ved termin og det merkes.. i går så snudde og strakk han så mye på seg at det ene strekk-merke jeg har opp fra navlen ga etter og ble blodsprengt...Føler meg VELDIG klar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Siden du spør....

I dag er jeg skikkelig utslått.

Var i 2 års lag på mandag og kafe+ shopping i går så da er det en slapp dag i dag .

Var hos JM, vikar i dag. Så da måtte jeg ta en drøss med prøver på nytt. Har hatt "rusk" i urinen på ALLE kontroller til nå, men vikaren ville dyrke dette på nytt og ga meg legetime. Jeg tok en drøss med blodprøver forrige uke.Hadde avtale med legen om at hun skulle gi meg beskjed om det var noe, hørte jeg ikke noe skulle jeg få resultatene etter hennes ferie. I og med jeg ikke hadde noen resultater måtte jeg ta alt dette på nytt. I morgen må jeg ta glukosebelstningen fordi jeg ikke hadde gjort det enda. Har høy BMI men både min faste JM og lege har sakt at det ikke har vært nødvendig for meg. Sånn at akkurat i dag er jeg nesten litt sur fordi det er så mye pes med å ta alle disse testene på nytt.

Har vært mye kvalm hele svangerskapet så det skal bli interresant at jeg i morgen ikke får drikke eller spise når jeg står opp. Og så skal jeg på tom mage drikke sukkerlake (sukker har ikke vært godt hele svangerskapet)

Men satser på at i morgen kveld blir en bra dag, og mamma sa i dag hun vil komme å hjelpe meg å rydde og vaske litt for det har jeg liksom ikke gjort siden jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset går alt egentlig veldig bra. Formen er fremdeles god, men jeg kjenner at alt har blitt litt tyngre og at jeg blir veldig lett andpusten. Kjenner dette ekstra godt nå etter at jeg har tatt ferie, men tror det rett og slett kan være fordi jeg plutselig har fått tid til å kjenne etter hvordan JEG har det.... Tidligere gikk alt i ett med jobb etc. Nå prøver jeg å ta mer vare på meg selv, så jeg ikke er så sliten når fødselen starter.

 

Jeg har også blitt mye mer emosjonell. Tårene tyter ut i hytt og vær=) Men jeg har verdens beste samboer som er veldig forståelsesfull, og tar godt vare på meg! Så starter jeg tutinga helt uten grunn så kommer han og klemmer meg, og alt blir bra igjen! =)

 

Har også begynt å tenke mye på fødselen, både på det gode og det litt mer vonde, og gleder meg masse! Gleder meg til å se det lille underet som vokser og sparker og spreller inni meg! Jeg har jo enda 5 1/2 uke igjen, men tida går så fort, og jeg har litt på følelsen av at han kommer litt tidlig. Kjøpte ammepute og tisselaken i går, så nå er det meste på plass!

 

Håper det går bra med alle sammen her inne!

Syns det er fryktlig spennende å lese at noen i August-klubben faktisk har fått barn allerede! Det må jo bety at det snart er min tur også!!!

 

Stå på, jenter!!

 

Kos og klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...