Gå til innhold

Da har jeg født:)


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

15.07.07 11.31 kom lillemor til verden:)

Jenta kom nesten 3 uker for tidlig (termin 3 august), med rompa først:)

Fødselen gikk mye bedre enn jeg trodde:) Er ikke så fryktelig vondt:) Epidural er himmelriket:)

 

Gled dere alle sammen dette er stort:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulera med babyen! ;) Sjøl så e eg kjempeklar! ;) Men d e vel de fleste her inne!

Kor stor va hu? Tok d veldig lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra og gratulerer masse til dere. Ta vare på deg selv og husk at mammatilværelsen blir bedre og bedre for hver dag som går:)

 

Lykke til med gullet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun var 3330 gram, 34 cm fra hode til sete, de måler bare det ved seteleie:) syns ikke det tok så lang tid egentlig... Vannet gikk kvart på 8 lørdag kveld, men ordentlige voonde rier startet ikke før ved 5 tiden søndags morgen... Og hun var ute 11.31 så det gikk sånn passe fort vil jeg si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .Lenge siden sist.....GRATULERE MED JENTA. Det ser ut som alle føder for tidlig som har termin sån ca rundt min termin 6.august...Kansje jeg får fødestua på Drammen alene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn den 6 august-07

 

Hehe, ja kanskje du blir der alene... Hehe, er vel ikke stor fare for det får vi håpe:) Hadde jo vært koselig med litt selskap..:) Var så heldig at jeg lå alene på 2 manns rom fram til midt på natta siste natta jeg da:) Det var deilig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...