Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag hadde jeg besøk av en vennine , det ble snakk om overnattinger og ferier. Vi ble invitert på hytta til dem,der hun mente vi kunne ligge over noen netter! Det var jo kjempe koselig! Men da jeg fortalte at vi aldri har ligget borte med ungene, ble hun kjempe overrasket! Eldstemann har ligget over hos søskenbarn noen ganger, men vi har aldri vært så langt borte at det ikke har vært mere greit å kjøre hjem. Hun mente at det ville være moro at vi lå over og kunne ta en drink eller to. Men vi har ikke behov for å feste med ungene i det andre rommet! Vi er ikke avholds, men mener at vi godt kan vente med det til ungene er større! Hytta ligger ca 1 times kjøring i fra oss! Så det ender vel med at vi ordner oss sånn at vi steller dem for natten og kjører heim! Er vi sære eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kena

Hvor gamle er ungene da?

Skrevet

Største er 5 og minste mann er 2!

Skrevet

Nei syns ikke dere er sære, men der er vel forskjell på å ta et glass vin, og ta seg en fest. Jeg syns også det er greit å komme hjem til meg selv. Men skulle jeg vært langt unna på tur, hadde det vært helt ok å ligge over. Men vi er forksjellige og det må man respektere.

Skrevet

Dette handler vel i grunn ikke om å være sær, men om å ha funnet sin måte å løse dette på. Det er jo alltid mest praktisk og behagelig å våkne hjemme hos seg selv, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å sove over heller:-) Å som nevnt lenger oppe, det er stor forskjell på å ta seg en drink eller to og å feste:-)

Det som kan være hyggelig er jo at begge kan ta seg et glass vin til maten, det gjør man ikke om man skal kjøre bil.... Men hver sin lyst og jeg synes at å dra hjem om man ønsker det er helt i orden og ikke sært:-)

Skrevet

Nei det med festinga er greit det er opp til en og en hver, men det jeg lurer litt på er om vi er sære som ikke har vært på overnattinger noensinne med våre to håpefulle! Min venninne er kjempegrei og sier ikke noe på at vi ikke vil feste , men hun ble kjempe overresket over at vi ikke hadde vært på overnattinger! Det er på det området jeg lurer litt på om vi er litt sære! (he, he)

Skrevet

Har dere aldri vært borte på ferie da?

Må innrømme at jeg blir litt overrasket :) men å si at dere er sære det synes jeg ikke. Dere gjør det som dere mener er det riktige for dere.

Skrevet

ikke sær,

bare hjemmekjær :-)

Skrevet

Det stemmer vist det Drit grei hei hei!

Nei vi har aldri vært på ferie, bare på dagsturer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...