Gå til innhold

Har så vondt:(


Lissi87

Anbefalte innlegg

Jeg har så sinnsykt vondt i den venstre siden fra begynnelsen av ribbebeina og helt opp i skulderen.. Det verker hele tiden og hvis jeg legger meg på den siden så gjør det så vondt at jeg ikke får puste..

Noen andre som har det sånn eller har hatt det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ikke bra ut. Er i uke 35 nå og begynner å få mer smerter og ubehag særlig om kveldene og nettene. Nå er barnet temmelig stort og krever sin plass som igjen legger press på sener og muskulatur rundt i buken som igjen gir strekksmerter oppover og gjerne mot ryggen da muskler og sener henger i sammen mot en annen. Jeg hadde om jeg var urolig kontaktet lege eller jordmoren. Ikke kjekt å gå å være bekymret.

Lykke til og håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt og bestilt time til legen for det ble bare værre å værre og nå er det helt sinnsykt vondt.. Har bare lyst til og legge meg ned og hylgrine så vondt det gjør.. Håper legen finner ut hva det er og at jeg kan få noe mot smertene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da altså ribbein brist.. det var derfor jeg hadde så vondt.. Har fremdeles veldig vondt pga jeg kan jo ikke ta noe annet enn paracet mot smertene og det hjelper ikke:(

ja ja, fpr vel bare holde ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...