pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 måtte bare kjøpe den potta på pytt&panne den som lager lyd når det kommer noe ned i skåle......vet at det er alt for tidlig å sette han på potta hehe......men måtte bare ha den hehe...
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 hehe ser artige ut de Jeg har bare kjøpt sånn vanlig potte... men hun skjønner ikke så mye av det ennå... ser barna våre er jevn gamle
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 ja Sander blir 16mnd 29 juli ser at dine barn blir det 19 mnd imellom mine blir det 20 mnd
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 ja det blir veldig spennende fremover når ungen er ute...både gruer og gleder meg for det blir nok et slit de første månedene... vet du hva du venter?? har vært å shoppet rosa sparkebukse og 2 rosa bodyer i dag.....så nå har tulla 3 sparkebukser og 3 bodyer hehe
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 de trodde kanskje det var ei jente så da har jeg myyyye fine klær! Men hun var usikker da.. så kan jo hende det kommer en gutt! Men da får sambo dra å kjøpe noe klær:) Blir spennende på reaksjonen på de som blir storesøsken... Vanskli å forberede dem noe særlig på det når de er så små...
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg får håpe ikke de blir alt for sjalue på den lille babyen da hvor på kanten bor du? jeg bor i tønsberg.....
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 nei får virkelig håpe det.... bor utenfor Ålesund
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2007 jm sa 90% at hun trodde det var ei jente jeg får.....men jeg skal ha flere ul så da får hun sjekke det flere ganger skal til jm til mandag foresten håper jeg får en ul da......tror jeg hadde 11-12 ul med førstemann jeg.... går du bare hos jm eller bytter du på lege og jm?
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 går hos jordmor. Måtte ta forrige kontroll hos legen, siden jordmor hadde ferie.. Hadde UL i uke 11 + ordinær i uke 18, skal ikke på flere som jeg vet om. Forrigegang måtte jeg inn til vekstkontrolli uke 38, men håper jo at det ikke blir nødvendig denne gangen.. Får jeg spør om hvorfor du har så mange UL?
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 er ingen særlig grunn tror jeg at jeg får mange ul'er sikkert pga jeg går privat hos jm......eller så har det kanskje med aldern siden jeg er 39 år nå..
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 ååkei, så jordmor har UL? Sikkert derfor da... Kjenner flere som har vert 38-41år, som ikke har fått mer enn den ordinære UL'en. Visste ikke at en kunne gå til priv jordmor jeg...hehe...
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2007 tror det bare er ei privat jm i Tønsberg.....hun er to dager på et legekontor og 3 dager på sykehuset....jeg går hos henne på legekontoret....så jeg er ganske heldig at jeg går til ei privat jm... ikke betaler jeg noe for ul'ene heller
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 ikke?? hm... hva bet du for kontrollene da?
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. juli 2007 jeg har aldri betalt noe for kontrollene hos jm har bare betalt 275 kr da jeg var hos gynokologen som holder til på samme kontor....da tok jeg innvendig ul om jeg tar ctg på sykehuset så betaler jeg ingen ting der heller.. Sander var veldig rolig så jeg var litt begymret og hadde noen turer på sykehuset for å måle ctg......
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 hm.. høres jo helt flott ut! At du ikke betaler noe alså... skulle vert slik over alt;) At jordmor hadde UL å kunne ta d om ønskelig...
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. juli 2007 Ja det skulle vært likt over hele landet at man kunne få ul når man ville og at man gikk privat hos jm og ikke minst slippe å betale for alle ul'ene
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 ja ikke sant?? hadde vert flott å fått en UL nå... bare for å fått sett at alt er ok liksom... å sjekka str.. (ligger under kurva....)
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. juli 2007 huffda fikk du greie på det når du var på den ordinære ul? jm mi sa ingen ting om str på den lille kan jo høre med henne når jeg skal dit til mandag.. hva pleier du å gjøre om kveldene bare bimme?
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 tenkte på SF målene jeg.... Blir mye sofasitting med pc på fanget for tiden ja...hehe..... har bekkenløsnig så det synger etter.. du da? Skal vi prøve å sende sånn post-ting? har ikke prøvd det jeg...haha
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. juli 2007 mine SF mål pleier å ligge det sammme som hvor mange uker jeg er på vei.....slik var det med Sander og slik var det nå sist når jeg var hos jm... blir en del foran pc ja......nå har sambo kjøpt ny pc til meg og han har kjøpt nytt tastatur og mus til seg selv (tråløs) så han sitter på kjøkkenet å bruker det gamle tv som skjerm når han får ordnet ting og tang skal han brukt tv i stua som skjerm og den er 42".... kan godt sende en PM (post) hvis du vil det
strekkmerketrollet Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 såpass ja?? ja send en PM ....snufs...har ikke fått det før jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå