Solitude Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Tenkte å kansje prøve noe nytt i bursdagsselskapet, droppe gotteriene i posene og heller sette noen klistermerker, skriveblokk og en blyant eller noe annet jeg finner istedenfor. Tror dere barna blir skuffet ? Bør jeg kansje holde meg til de tradisjonelle godteposene ?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Gjorde noe liknende når eldstejenta mi hadde bursdag forrige året. Men droppet ikke godter helt. Hadde en leke, en ballong og bare litt godter. Trenger jo ikke å være mange godte bitene for at barna skal bli glade
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 hmm... om du skal droppe godteriet tror jeg at jeg ville droppa hele posen.. men kan jo finne på noe sånt alikevel.. bare at de får det på en annen måte.. kanskje i en liten eske med navn på, som bordkort på plassene dems... som en sånn velkomstpakke eller noe... og rett og slett ikke ha godtepose eller fisking etter det i det heletatt...??
Lille Filur Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Hva med en pastilleske og leker? Det var ei her som lagde så fine godteposer til en bursdag for ikke så lenge siden, men jeg kan IKKE komme på hvem det var... Synes det er en veldig god ide å bytte ut noe av godteriet, det blir jo så mye kaker likevel=)
Tante_Sofie Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Dropp gjerne hele godteposen, og bruk de tingene du nevnte som premier etter forskjellige leker.. Potetløp, ringspill, ball i bøtta ++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå