Gå til innhold

Hvordan "sjonglerer" dere mellom puppene ? Til måltidene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVordan gjør dere det hvis de vil ha pupp mer enn 2 ganger.. ?

Og hvis det bare er en time f.eks mellom hver pupp ?

Altså... hvis lillegutt vil ha 1 pupp, f.eks høyre side, da er det greit, da tar jeg og gir venstre side neste gang.

Spiser han fra begge, som han som regel gjør, så gir jeg da. f.eks høyre side, venstre side, og så til neste måltid begynner jeg på venstre side... Er jo slik de skriver i bøkene at man skal gjøre...

Men hvsi han da vil ha mat både 3 og 4 ganger før han er fornøyd, skal jeg da fortsette på den siste puppen, eller bør jeg bytte over igjen til den jeg gav fra først ?

Og hva med når det da går en time til neste pupp bare... bytte isde igjen, eller holde seg til den ene.. eller.. ?

Er kanskje litt rart å spørre om, men jeg synes det er litt vanskelig å vite hva jeg bør gjøre.. og det blir så fort spreng på den ene siden hvis jeg ikke klarer å fordele det jevnt nok...

Har som regel spreng på en pupp av gangen jeg nå.. annenhver dag høyre og venstre... ser jo ut som en halveis Dolly parton..... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde gitt utifra hvor sprengt jeg hadde vært i puppen.

Nå har jeg alltid gitt fra begge ved hvert måltid, men har jo hendt det bare har blitt med den ene puppen og da har jeg gitt først fra den andre bare automatisk ved neste måltid, hvis du skjønner.

Og hvis det er en time mellom hver pupp, hadde jeg bare gitt, kan være øking.

Tror ikke jeg ville tenkt så mye igjennom det og bare følge babyen og dens behov. Det går en automatikk i det der når man er godt i gang med ammingen.

Lykke til :=)

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg gjør riktig, jeg. Jeg gir bare den som virker minst slapp. Hvis han tar lite av den siste puppen før han gir seg, får han av den først neste måltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...