Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så vondt at jeg holder på å dø, smører på med sånn scheriproct salve, men de kommer jo tilbake hele tida, fødte for over 3 mnd siden, hva annet kan hjelpe? NOEN FORSLAG? har ikke noe lyst til å gå til lege heller, men kanskje jeg må det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en resept på stikkpiller, de er mer effektive.

Hvis du er redd for å vise frem stumpen så slipper du sikker det, Jeg snakket med helsesøster og de ordnet med resept via legen.

Ellers kan det hjelpe å kjøpe Lactulose (tor det var det det het), --dette smører magen litt slik at du slipper å presse ut

Skrevet

Du kan få stikkpiller uten resept, de er effektive de!

Husk at det er kjølevare, så det er ikke sikkert du finner de uten å spørre.

Skrevet

Dusj hver gang du har bommelommet, og har du badekar så ta deg et bad noen ganger i uka. Mine forsvant da jeg begynte med babysvømming, heh.. ;-)

Skrevet

Jeg hadde dette i slutten av svangerskapet, og da gikk jeg på apoteket og kjøpte meg noen stikkpiller som het Alcos-anal. Disse var reseptfrie, så da er du garantert å ikke vise svansen til noen:)

Skrevet

Uff! De er ikke noe særlige...jeg var hos legen og fikk stikkpiller, krem og lakserende drikk. Stikkpillekuren funket så lenge jeg gikk på dem (10 dager), men nå er de tilbake...Opplever at den lakserende bare smører, men hjelper ikke særlig på hvorvidt avføringen er myk eller hard. Har begynt å drikke litt druejuice og har kjøpt biola, men dette reagerer også lillegutt på! Fikk et kjerringråd om å bade stumpen i grønnsåpevann, og det har faktisk hjulpet best....men det er ikke så mye tid til slikt om dagene! Hvis du får noen gode råd, så tar jeg gjerne imot dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...