Gå til innhold

Gutt med barnevogn -teit eller helt greit? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min synes det er så gøy å trille rundt på vogner (eller alt som kan trilles) så nå har jeg vært og funnet fra sports-dukkevogna fra jeg var liten. Den er bare så utrolig kul! Emmeljunga modell. Han putter bamsen oppi og triller rundt hehe. Veldig moro! Biler må også oppi=)

Flere gutter med vogn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... så søt da :o)

Jeg har ikke gutt selv, men ville bare svare på spm. i overskriften.... Det er ikke(!!) teit :o)

Har flere venninner med gutter, et par av dem har storesøster, og de har arvet dukkevogner. Triller så fint runt atte ;o)

Skrevet

Synes han bør få leke med det hvis det er det han liker for tiden. Om du synes det er for jentete kan du vel se om han har interesse for en liten trillebår eller noe lignende ?

Min sviger var en "dukkevogngutt".. desverre lo de voksne av ham slik at han ble for flau til å leke mer med det..

Skrevet

vi har en gutt og ei jente..

gutten her er eldst og han har hatt sin egen dukke og dukkevogn hele tida han. leiker stadig med den.

han er også sånn som din. putter hva som helst oppi vogna da..

er bra for gutter at de har sånne leiker også!!!!

som min mamma sa til min mann da han syntes det var litt rart med en sønn som fikk dukke til jul..: "det er sånn han lærer å bli så flink pappa som deg!!!" da var det greit =)

Skrevet

Hvorfor skal det være teit? Barna må få selv velge hva de leker med vel?

Skrevet

Hehe ja han er så søt. Og så skal han hompe ned fra den høye dørstokken på badet, slik jeg gjør ned trappene hihi :-p

Skrevet

gutten min på tre er å glad i å trille dukkevogn

Skrevet

Så dumt at de lo av han da=(

Nei jeg synes ikke det blir for jentete, mange fedre som triller og det ser ikke spes femi ut -han tørrtrener ;o)

Skrevet

Ja jeg tror det er bra, trenger ikke gå bare i biler og sånt. Men tror også det med dukkevogn er moro fordi de kan putte ting oppi. Han er glad i å putte ting oppi, nedi og inni for tiden=)

Skrevet

kan legge til at han nå blir 4 år snart.. og skal ha med dukka på ferie og i senga og div. andre ting..

Skrevet

Hehehe det er jo bare så søtt da=) Min er forresten 2.

Skrevet

min på 1,5år har en sånn liten paraplytrille.. han fikk den av tanten sin for litt siden. han elsker å løpe rundt med den=) heeeeeeeeele dagen.. helt dilla på den altså.. koppestell har han og=) han putter forskjellig oppi den og triller. ser ikke noe galt i det. sambo hadde barbie han når han var liten.. hehe..

Skrevet

Gutten vår skulle få premie en gang.

Vi dro i lekebutikken, og gutten valgte seg en dukkevogn. Faren var lettere fortvilet, for han håpte guttungen skulle velge seg en kul leke som far kunne være med å leke med. Men det fikk han ikke.

Skrevet

Helt greit!

Kom på en liten historie fra da gutten min var ca 2,5 år. En dag ville han plutselig leke så mye med leke-paraplytrillen til nabojenta. Han gikk rundt og rundt på plenen med den. Til slutt spurte vi om han måtte trille så lenge for å få babyen til å sove... " jeg klipper gress" fikk vi til svar :-D... man tager det man haver, han var tydelig inspirert av alle de voksne som gikk rundt og klippet gress den sommeren.

Skrevet

Hehehehe den var god:-D Søtt.

Skrevet

Gutten her har en Byggmester Bob "dukke" som alltid er med på tur når vi er ute. Han har en egen liter paraplytrille slik at han er lik som oss. Veldig stolt!

Skrevet

Klart guttene mine har hatt dukkevogner... de skal jo forhåpentligvis bli fedre en dag de også... gode fedre/ektemenn. Begge har fått hver sin paraplytrille, og dukke med klær. De har lekt litt fint med de, men har også kjørt mye rally da...hehe

Og de har fått lekekjøkken etc. Vi vil at de skal bli flinke Pappaer en dag. Mannen min er kjempeflink hjemme... vi deler på husvask, matlaging osv, så guttene går i god skole. ( I tillegg er han snekker, så de får dekket all nødvendig opplæring) :-)

...og datteren vår får "lov" til å leke med biler. ( Øver seg på å bli en god sjåfør...hehe)

Skrevet

sønnen til samboeren min han er 3 år :)

Han låner av og til dukkevogna til minste jenta mi :) Legger ei dukke oppi og triller :)

Synes bare det er søtt jeg da :)

Skrevet

Ja det er veldig søtt! Måtte flire litt i smug ista, for da gikk han under benken (har en balje der) og da skulle bamsen bade. Rett etterpå så spurte jeg om sønnen min hadde bæsja og fikk til svar at nei det var bamsen! Så da måtte han inn på badet å bytte bleie. Og jeg vaska han i rompa og gutten syntes det var såååååå moro hehehehe :-D Da var det helt ok å måtte opp på stelleborde for å få ny bleie hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...