Gå til innhold

når begynner dere å jobbe, og hvor skal mini være da?


currrly

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker når jeg skal beg. å jobbe, men permisjonen er til midten av januar!

Da skal Malin i barnehage, men jeg skal ikke jobbe fullt da, vil iallefall ha en dag fri!

Skal begynne å søke på barnehager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Permisjonen min er egentlig ferdig 13 januar. Er i sesongbetont arbeid så da vil jeg egentlig bare måtte jobbe til slutten av februar, kanskje første uka i mars, så vil det være permitering frem til august igjen. vurderer å bare ta fri den lille perioden det er jobb så jeg slipper å styre med å ordne noen til å passe snuppa i 1,5 mnd.

 

Er uanstt NØDT å finne meg en ny jobb til august neste år. Går ikke å ha en jobb der man ikke vet fra dag til dag om der er jobb og når det plutselig er jobb så er det gjerne fra 07.30-18.00. Veldig varierende arb.tid og ikke en god jobb å ha som småbarns mamma!!

 

Skal prøve å få snuppa i bhg fra august neste år, men får hun ikke plass i den jeg ønsker å ha henne så blir det nok dagmamma, til jeg greier å få henne inn der jeg ønsker:)

 

Hva jobber du med da?? Mener å ha lest det men husker ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frisør jeg!

Jobba mye kvelder før jeg fikk Malin, men vil ikke det nå, men går greit med en kveld, så lenge pappan er hjemme!

Synes det blir litt tidli å i barnehage, men må jo bare bli sånn :(

 

Hva jobber du med da? Får håpe det går greit å finne ny jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må begynne 8. januar jeg..hfrm...frister lite å sende snuppa i barnehage gitt! :( Men har jo ikke stort valg dessverre!

Kan være jeg kan søke om å jobbe litt mindre etterhvert, dersom økonomien tillater det da - jeg får krysse finga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er prod.medarbeider som det så fint heter i en fiskebedrift. Helt ok når man ikke har noen små barn, er den yngste ansatte der, har vert andre på min alder men har sluttet når de har fått små.

 

Og jeg er begynt å kikke etter andre jobber allerede har søkt på litt forskjellig i kommunen, har masse erfaring fra bhg i kommunen så hadde vert greit å få noe slikt, men det er mange om beinet for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner allerede å jobbe 15. november! Gruer meg litt til det! da skal pappaen være hjemme frem til 1. januar. Håper på å få plass i bgh fra 1. januar. Litt tidlig, men har ikke noe valg akkurat nå... kommer til å søke om ammefri... Får da litt kortere dager i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rekner med å begynne i jobb igjen 1 desember, kommer litt ann på om jeg har noen som kan passe gutten min i hele desember. Får ikke barnehageplass før 1 januar, og pappaen jobber på båt og kommer ikke hjem før midten av desember. Så kanskje besten må trå til i et par uker=)

 

Jeg jobber som butikkmedarb. i en dagligvare butikk, idiotiske arb.tider der også.. Har frem til jeg gikk ut i perm. jobbet 2 dager en uke og 4 dager den andre uka. 10-17 og 14-21, og samme andre uka pluss fredag 14-21 og lørdag 10-18. Siden barnehagen stenger 16.30, og ikke har åpent lørdager så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe i februar, 4 dager i uka. Hvor Hedda skal være da, vet vi ikke enda, har ikke helt kommet så langt. Men hadde håpet på å få plass i en flott barnehage rett her som vi bor. Ellers håper jeg å finne en fantastisk dagmamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så skal jeg begynne å jobbe litt allerede nå i august! Pappan til Hedda skal ta ut sin pappapermisjon en dag i uka fra august til februar, og da vil de ikke ha meg hjemme! Så hver torsdag skal jeg på jobb. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Ska begynne å jobbe i august å jobbe ni uker framover. Da ska pappa være hjemme med tøtta. Glede mæ masse t å jobbe æ :o) Så har æ permisjon igjen t mars. Etter d håpe vi på barnehageplass, men vi flytte så alt e høyst usikkert. Kan hende at æ må jobbe kveldsvakte fram t sommern sånn at ho e hjemme m mæ på dagtid å faren på kveldstid. Får se. Men håpe som sagt på barnehageplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er student, skal ut i "den virkelige verden" på fulltid fra neste uke av, og Uglefar er hjemme med Knøtten. Det er han fram til siste uka i januar, og så må han tilbake på jobb. Håper Knøtten får barnehageplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...