Gå til innhold

trenger litt hjelp, er så i tvil.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!

har nå gått å sett på senger i en evighet, men finner ingen som jeg liker og som jeg samtidig føler er solide nok. Er det noen som vet om en fin, enkel trehvitt sprinkel seng, men som er solid? og hvor jeg kan finne den... Har nå gått å ristet i alle senger jeg har sett, men syns det er vanskelig å velge en, så mange som virker vinglete..

på forhånd takk for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en fra Ikea og den har vært kjempegrei den. Billig og grei. Gutten min på 2 år har nettopp fått en ny seng sån at neste mann skal få overta babysengen.

Men det finnes fina, solide men kjempedyre senger på forskjellige babybutikker.

Lykke til

Skrevet

Vi har kjøpt Brio sin hvite sprinkel seng (Moon lux). Den virker veldig solid, kjenner noen som har den og de er veldig fornøyd.

Betalte kr 1600 inkl madrass. Andre har sagt at dette var sinnsykt dyrt, men jeg var ikke så opptatt av prisen, men av det du vektlegger :)

Skrevet

ikea ikea og atter ikea:) der finner jeg det meste jeg..

Skrevet

Ta en titt på fru lyng.Der har de noen fine.Vi kjøpte vår derfra på foreldre og barn messa i Juni.Den er hvit med sprinkler og endekantene er buet.Jeg syns den virker veldig solid og er også fin å se på.Vi betalte 999,-, men den koster 1800,- el noe til vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...