Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg mener det var mye prat om teletubbies den gang de kom... at de ikke var bra??? men jenta mi elsker dem noen som vet hva kritikken gikk ut på??
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det har vært mye debatt rundt teletubbies. Bla fordi det menes at den lilla er homofil. Jeg synes teletubbies er litt morsomt(ser ikke på det her i huset men spiller på nett, lillemor elsker det, spes støvsugeren:p) Men skjønner jo hvorfor man ikke nødvendigvis mener det er bra barnetv, da figurene (iallefall på engelsk) ikke snakker rent, noe som ikke stimulerer språket, det er veldig pedagogisk opplagt, men pedagogikken i england og her er ikke lik. Samt denne lilla fyren igjen da.
Helene <3 Sarah Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg kommer ikke til å la min datter se teletubbies. dvs, jeg kjøper ikke filmer til henne. Det er bare "ah oh" og "blah blah". fordummende etter mitt skjønn. At den lilla er homo er jo stort sett det eneste positive synes jeg
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Det finnes vel ganske så mye verre ting barna kan se på enn teletubbis??? Merker på tantebarna mine....de ser på det og legger ikke i det vi voksne gjør. Kanskje derfor det heter barne-tv???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå