Sunniva78 har to små Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg sliter litt med magen jeg, får så lett mageknip og luft. Ser at mange har problemer med hard mage, men her er det tvert om... Spesielt melkeprodukter, som yoghurt, må jeg spise med måte. Og jeg som er så glad i sjokomelk og yoghurt:-(
Ranveig R Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jada. Eg er omvendt av deg. Må knaske grove knekkebrød (og til tider tørka aprikosar) for å holde magen i gang. Vanleg søtmelk kan eg berre gløyme, men yoghurt hjelper... Moro å sjå at andre kan ha stikk motsette plagar av det eg sjølv har.. Vi skulle slått oss saman, gjennomsnitleg blir vi ganske bra ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jeg har bare måtte gi opp jordbær og vannmelon som jeg elsker om sommeren...får mageknip nesten med en gang!! Kjenner at det presser på inni magen...babyen tar plass, ja..er 28 uker.
Serial mom Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg må helst ligge unna lyst brød,boller og sånn,det liker seg ikke i magen min,ikke i større kvantum ihvertfall!(like greit,for det er ikke sunt heller!) Melk er jeg allergisk mot alikevel,så det er fy fy,men man MÅ jo ha litt is av og til!:-) Har ikke vært plaget med hard mage så langt,er 22+1.
petrinesnuppa Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Er masse plaga med mageknip og luft, men en eller to kopper kokt vann hjelper godt. Iallefall mot lufta!! Genialt spør du meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå