Gå til innhold

hvordan kjennes sparkene ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17+4 og tror jeg har kjennt litt spark. men er jo ikke sikker,for dette er min første graviditet. kjennes ut så noen dunker litt på innsiden av magen. veldig svakt,men d kjennes. er dette spark eller bobler eller hva er det? :) hehe....

skal på UL uke 19+4, gleder meg i hel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som små bobler hos meg denne gangen, sist gang var det som sommerfuglvinger og det kilte på innsiden :-)

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før i uke 24 og da gikk det fra ikke noe til voldsom aktivitet...he he...Kjenner romstering og spark. Romsteringen kjennes som om noen prøver å legge seg til rette, snu seg på plass. Sparkingen kjennes ut som det det faktisk er...spark eller dunk. Enkelte ganger ser jeg hele magen bare bevege seg. Deilig følelse. Men disse boblene har jeg aldri helt kjent. Er 28 uker imorgen. Førstegangsfødende.

Skrevet

syns de kjennes ut som noen voldsomme leamus...:P eller at noen knipser deg fra innsiden av magen. hehe.. er oftest nederste del av magen jeg kjenner det i, og som oftest enten når jeg sitter i pausen på jobb (!) eller om kvelden:P merkelig følelse! i førsten trodde jeg det bare var vanlig rumling i magen, men nå er jeg ikke i tvil om at det er lillegutten som sparker der inne:) er i uke 19 forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...