Gå til innhold

så fint med så snille venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk overta en britax baby stol safty pluss elelr noe heter den og en britax too way elite til poden å den to år gamel og bege stolene ser helt nye ut ..så fint når en kan arve noe slikt ... hun har bursdag i morgen så tenkte kjøpe en finnnn blomst som takk for setene ....

vanligvis er jeg skeptisk til brukte seter men ikke når det kommer fra folk jeg kjenenr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var snille venner! :-) Og med snart 4 barn så er det vel godt å ikke måtte kjøpe alt? :-)

Jeg har også endel utstyr liggende som jeg gjerne skulle gitt til noen jeg følte trengte det. Men ender vel med at jeg legger det på finn.

Jeg hadde ihvertfall blitt glad for en blomst el en vin som takk! :-)

Skrevet

Det var jo kjempesnilt =)

Jeg har ei sånn venninne også,som fikk attpåklatt 1 år før meg. Så jeg har fått mange fine dyre ting fra hene. Spart meg for ganske mye.

Skrevet

Snille venner er godt å ha ;o) Så flott at du fikk arve litt!

Skrevet

ja abslolutt hadde jo ikke så mye igjenn men selv om det er lengt til mål har jeg jo en del nå fått en pent brukt 04 model simo dypvogn av min mor og ho koser seg med klesshopping selv om jeg synes det er tidlig da ... har jo vugge å så nå er det bare stellebord , babybjørn vippestol,seng og senre en sportsovn jeg trenger .

tror ikke ho drikekr vin men klart ho skal få en oppmerksomhet ... absolutt ... ho hadde vist kansje litt tøy å .. for selv om min mor handler litt har jeg jo ikke noe i gjenn annet en en liten eske med de mest spesielle og fine plagene som er spart etter dem andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...