Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vi skal kjøpe trampoline. Ønsker meg egentlig en som ikke er sånn kjempestor (helst under 4 m) og den bør ha nettet innenfor fjærene. Noen som har slik trampoline? Hvor er den i såfall kjøpt, pris og er dere fornøyde? Tar forøvrig også gledelig imot tips om andre bra trampoliner... ;o)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Den er grei Damien. Men nå var det ikke deg jeg spurte ) Enda bra at jeg ikke hadde tenkt jeg skulle kjøpe trampoline for at du skulle bruke den.... siden det er "livsfarlig" for deg mener jeg.... Noen andre som har forslag....??
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 dytter litt på denne jeg..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 dytter litt til, det er jo mange som trampoline!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Vi hadde rett og slett ikke plass til stor trampoline, så etter litt detektivarbeid, så fant jeg fram til en på 3 m, hos Jumpking. www.jumpking.no. Den vi kjøpte heter STAR, og har sikkerhetsnettet festet på innsiden av fjærene. Virker veldig solid og grei, glad for at vi kjøpte en solid trampoline! Dessuten veldig rask levering, på døren! (Kostet noen få kroner, men det var det verdt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå