Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk UNDER et år siden jeg begynte å "henge" inne på BiM, og da på "Bli Gravid" sidene hovedsakelig. Begynte å prøve så vidt i midten av august, og håpet å bli gravid i september..... Gikk ikke helt som planlagt, og dagen før bursdagen min i november fikk jeg TR, nesten en uke over tiden...

Så kom en ny pp,- gikk like lenge som forrige pp (TR til bursdagen), og fortsatt negativ test.... Gikk så lenge at jeg var sikker på at jeg hadde mistet TR.... Negativ test, og så lenge siden sist gang vi hadde sex at noe annet var umulig. Men neida, en vakker dag i desember lyste det "gravid" på digitaltesten. Et lite sjokk kan man si. (leeeenge over tiden, og forrige gang jeg var gravid testet jeg positivt fire dager FØR IKM!!!!!)

Nå sitter jeg her, har 31 dager igjen til termin, og håper at babyen holder seg der frem til da. Gleder meg til å slippe å være tung lenger, og gruer meg til arbeidet en baby medfører.

Ville bare fortelle litt om hvordan det går med noen av oss her inne. Når man først er gravid, så går tiden fort :o) (selv om det i perioder IKKE føles slik)

Lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du produserte ikke så mye hcg til å begynne med? Jeg er ikke prøver, men har de siste ukene følt meg veeeldig gravid!! (var gravid for 2 år siden, men mistet i uke 7 )

jeg fikk en liiiten blødning når jeg skulle ha mensen, men den var så liten at jeg valgte å teste, men den ble negativ. men har fremdeles mange symptomer som kommer og går... f.eks pluttselig intens kvalme, ømme pupper, oppblåst, menssmerter, ofte på do...

skal ha mensen igjen om 2 uker..(bruker p-pille)

blir litt frustrert her, he,he

Skrevet

Kanskje det betyr at jeg er gravid da men produserer sein hcg..

Skrevet

Eller, man har veldig uregelmessig El..... Ikke vet jeg, men jeg måtte ha hatt utrolig sen EL og sambo VELDIG hardføre sædceller, samt at det befruktede egget må ha "dvalet" litt..... Og på toppen av alt venter vi gutt, og de sier jo at gutt er det når man "treffer" EL..... Forrige gang var det jente. Kan hende at kjønnet bestemte HCG-produksjonen?? Ikke vet jeg, men tror kanskje min historie viser at man kan aldri være sikker på gravid/ikke gravid før man er sikker....:o) Man kan vel aldri være 100% sikker på EL, befruktningstidspunkt eller noen ting, bare når man en dag plutselig står der gravid, DA vet man at man har lykkes....100%,- også kommer ruge/ventetiden. SOm kan gå utrolig sent noen ganger, men alt i alt går den alt for fort,- synes jeg :o)

Lykke til alle sammen. Og prøv å nyt tiden som barnløs så lenge dere kan, eller kos dere med barna dere allerede har, et (nytt) barn vil jo uansett føre til store (?) endringer i livet deres....... På godt og vondt :o)

Igjen, lykke til

Skrevet

Artig å høre! Var du lenge over TR før du fikk positiv test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...