Elise og mamma Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har tenkt på å prøve tøybleier, men har ikke peiling på hvilke som er bra. Noen tips???
Duddlidu Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det er mange fine tips inne på bleieforumet altså og så er det mange fine tips og forum inne på tettinntil.com. Litt plundrende å bli medlem (må sende en melding til admin om å få være med), men det er verdt det om du er interessert. Videre så må du finne tøybleier som passer for dere. Jeg startet med brettebleier og ullbukser. Har også formsydde motherease onesize bleier med ullbukser på utsiden. Nå når lillegutt er så stor og urolig å skifte på, så har jeg kjøpt fuzzibunz lommebleier, de er jeg kjempefornøyd med. Altså så har jeg kanskje brukt like mye penger på tøybleier som andre gjør på papirbleier, men det spares inn om jeg er så heldig å få en baby til eller to. Dessuten så er det bedre for babyens hud å ha natrulige materialer som bomull inn mot huden istedet for kjemiske papir/plast overflater. Jeg anbefaller forumet www.tettinntil.com altså, der er det mange omtaler om alle tøybleier som er å få tak i tror jeg, dessuten har mange brukere satt karakter på hvilke de liker best. Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå