Gå til innhold

Hva ville dere valgt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på husjakt, og har nå to valg.

Har funnet et hus til salgs som ligger på den perfekte plassen!!

Det er et litt gammelt hus, og omtrent alt må pusses opp innvendig.

Men det ligger på en veldig fin og solrik plass, også ligger det i slutten av en veg, så det er ingen trafikk der. Dessuten er det stort og har 5 soverom!

Så har vi også funnet en tomannsbolig til salgs, som er helt ny (faktisk ikke ferdig bygget enda), som ligger på en plass som ikke har så mye sol. Det er mye mindre enn eneboligen, og det har bare 3 soverom.

Prisen på disse to husene er omtrent helt like!

Hvilken ville dere valgt? Vi er foresten en familie på 5 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt det litt eldre huset, og pusset det opp... da blir det nok dyrere enn tomannsboligen, men så har dere mer glede av det også:)

Høres nesten ut som du liker mest det gamle?:)

Skrevet

Hvis dere har tid og penger til oppussing av et stort hus hadde jeg gått for det ;o)

Skrevet

Ville nok valgt det som ligger på den perfekte plassen... Gjør noe enkel oppussing først, det er mye som kan gjøre med litt maling, og så tar dere det etterhvert.

Begynn med det viktigste, og spre det over flere år. Ville helt klart gått for det største huset - 5 soverom høres deilig ut! I alle fall siden jeg går ut fra at dere har 3 barn.

Lykke til med valget!

Skrevet

Har du tid, penger og ikke minst tålmodighet hadde jeg valgt det huset som må pusses opp...

Skrevet

Vi har nettopp flyttet inn i splitter ny leilighet, så her kryr det av håndverkere både ute og inne, hamring og gravemaskiner i full vigør utenfor og ingen ordentlige veier fram til huset og heller ingen ferdige utearealer. Leiligheten er dødslekker altså, men det slitsomt å bo på en byggeplass:) Jeg ville nok valgt oppussingsprosjektet;)

Skrevet

Ja, jeg har egentlig mest lysst på det gamle huset, og pusse det opp, pga plassen det ligger på, pluss at det er mer plass for oss å bo på :-)

Men gubben er en type som er litt treig, som man må sparke i rævva ørten ganger før han får gjort noe, og da er jeg litt redd for at den oppussingen kommer til å ta fryktelig lang tid! Han er håndtverker av yrke, så han kan gjøre mye selv. På den måten kan vi jo spare endel penger, men det er bare det at det mest sansynlig kommer til å ta sinnsykt lang tid!!! Jeg er heller ikke verdens mest tolmodige menneske ;-)

Skrevet

Jeg hadde pusset opp :o)

Skrevet

Ja, vi har tre barn, så det høres jo mest praktisk ut med det store huset, selv om jeg er redd det kommer til å ta en evighet å pusse det opp!!

Men vi kan jo ta det over tid, da! Alt trenger jo ikke å se perfekt ut med en gang ;-) (selv om jeg gjerne skulle hatt det sånn med en gang, siden jeg ikke er et menneske med allverdens tolmodighet..he, he!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...