Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Nå må den gå igjennom ellers forblir jeg nok uten bil... kl 14.30 i morgen faller dommen... bare krysse fingrene å se..
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 ønsker deg lykke til i morra og håper bilen går greit igjennom synes at eukontroll er litt vel ofte når det er annen hvert år
dodle Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 *oppgitt*... er det ikke trygt å vite at bilen en kjører rundt i blir sikkerhetsjekket og godkjent annenhvert år? Jeg synes hvertfall det er en god trygghet!!
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 jo self er det det, men skjønner ikke hvorfor du er oppgitt forde jeg skrev det da! hvis du blir oppgitt av så lite ja da vet ikke jeg!
dodle Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Beklager, skulle ikke ha skrevet det slik.. jeg personlig synes hvertfall det er veldig greit å vite at bilen min (og alle andre jeg møter ute på veiene ) har vært gjennom en kontroll annenhvert år.
OnlyMe Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Ønsker deg lykke til i morgen Duracellgirl!! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 nei man skriver noen ganger litt "gvast" har gjort det selv hehe.. husker ikke når man begynner å ta eukontroll? burde vite det siden jeg har jobbet i bilforretning i mange år det skulle vært eukontroll hvis bilen er eldre enn 10 år, nå er det kan skje 4 år eller no.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2007 Takk for det me&mini. Til opplysning så har ikke bilen min vært på veien på 5 år... vi har pusset på den etterhvert som vi har hatt råd... viste den forrige uke og den hadde en liten filleting, og de ville ikke godkjenne den. dermed måtte vi punge ut for nye prøveskilt og betale for ny sjekk i morgen. irriterende når de kanskje kunne bedt meg komme tilbake om en uke så de bare kunne sjekke om jeg hadde rettet feilen.. da hadde jeg fått skiltene ut ihvertfal.. er mye styr for å få tak i disse prøveskiltene også, når man bor 5 mil fra der man henter de og ikke har noen annen bil i mellomtiden liksom.. hehe... derfor håper jeg veeeeldig på at alt er iorden i morgen..for denne bilen har vi slitt mye penger,blod og tårer for. Er gammel,men jeg elsker den, er sjarm med min første bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå