mammamammamammamor Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 at ingen ssom faktik er født med kromosonfeil leser denne artikkelen. er ikke di like mye babyer, selv om di har et kromoson for mye, greit at ul i uke tolv kan gi foreldre litt lengre tid til å forberede seg på å få et barn med downs, men eg synes ikke på død og liv en skal fremstille abort som det eneste valget http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152936
melkekua™ Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Synes det er på tide Norge følger etter med å tilby ul i uke 12. PÅ det området har vi vært lenge etter.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå