Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Ser pappan din også er kroat.. Hvorfra+ Sreser her.. i dalmatija.
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Han kommer fra et sted kalt Metcovic, i mellom split og dubrovnok. Vi pleier å feriere i Omic ved have, helt nydelig, var der nå. De bygger bolig der nå i tilegg til huset pappa har arvet, men den nye ligger helt inntil havet, så det blir godt. Pent å vakkert er det der, så rent. Ikke noe turisme som har tatt over ennå.
kyss kokken Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 åhhh, kroatia er dritfint! Var der for to år siden, 14 dager i Losjin (mulig jeg stavet det feil, ja) Var der i september, og det var skikkelig badetemperatur hele tiden :-) Lyst til å dra tilbake ja.. :-)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Ja det holder seg varmt ganske lenge og begynner tidlig igjen på nyåret. Vi er ofte i Spania også, men det er ikke å sammenligne selvom det er fint der også. Litt pga turismen, i Kroatia har ikke turismen tatt helt av og da mener jeg å bygge hotell og spisesteder. I Spania får man kjøpt vg og dagbladet på kiosk og norske puber og spisesteder. For meg blir ikke det helt det samme, med blinkende lys på hoteller og barer. I Kroatia står lokalbefolkningen med lapper om at de har ledig rom he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå