solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hva heter den? Noen som har link til en plass eg kan lese om den på nettet også kanskje? Takker for svar
Carta Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Bøtta heter "TummyTub" og nettsiden: www.tummytub.no
Adriansmor med tulla Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 syns den ser skikkelig ubehagelig ut fo babyen... ville heller hatt stamp....
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ser helt seriøst ikke annet i forskjell på den tummytuben og ei vaskebøtte,enn prisen. Jeg tror en vanlig bøtte gjør samme nytte, helt ærlig. Men balje er mer praktisk. Da slipper du å helle vann rett i hodet på baby. Greit å kunne unngå øynene når du skyller ut feks shampo.
Happy H Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 vi har den, eller bare et ant merke. e super fornøyd. snuppa storkoste seg oppi der, mye mer enn i badebaljen på stellebordet. babyene komme godt nedi vannet og har d kjempe komfortabelt. utrolig ok for de med liten plass på badet sånn som oss=)
Hormonella Skrangle Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Lurer litt på den bøtta selv. Har funnet en artikkel fra ei som iaf. er fornøyd med den: http://www.dinbaby.com/index.php/dinbaby_site/innhold/utstyrsguiden/utstyrseksperten_turid_berglund/badeb_tta_tummytub Hadde vært artig å høre fra flere som har erfaring med å bruke den.
Hormonella Skrangle Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Link til diskudjon om bøtta på dib: http://www.dinbaby.com/forum/thread/9662229
prøvekluten+3små Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 vi har og en slik en..genialt..om bare lillegutt hadde likt den da:-/ men kan jo bli annerledes med den neste,så sparer på den litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå