li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er 36+2 og har i de siste to dagene vært uendelig trøtt og uopplagt uansett hvor mye jeg sover, smerter i korsryggen og stikninger ned mot underlivet. Hva kan være på gang nå? Har ikke hatt det sånn før.
LilleTrolle Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er i uke 39 og har hatt det slik som du beskriver de siste 2-3 ukene. Stikningene er tegn på modning, tror jeg, men ikke dermed sagt at fødselen setter i gang med det første. Trettheten og korsryggssmertene er vel ganske vanlig, og ikke så merkelig med tanke på at man jo begynner å få rimelig stor og tung mage etter hvert, og vannansamlinger i kroppen, og en baby som bruker en god del av mammaens energi til å vokse seg stor og sterk inni magen. Man låner jo på en måte bort kroppen sin til den lille. Synes det er koselig, jeg, selv om tidvis er litt slitsomt.
Osemor Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 jeg er også 36-3 her og har det også sånn pluss noen sterke kynnere, blir litt engstelig av og til ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå