Gå til innhold

Depresjon.Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har gått på antideppresiva? er det flaut å spørre legen om det pga kjærlighetsorg? bivirkninger? må man til psykolog og? vil ha mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler IKKE antidepressiva, det bør være mye bedre å gå til en psykolog og snakke om det som plager enn å ta piller så hodet blir helt bomull..

men jeg er stooor motstander av antidepressiva da..

har selv hatt 2 dype depresjoner, og vil alltid ha diagnosen min, har aldri brukt en pille for det, bare snakket og snakket og grått og grått.. har hjulpet meg hver gang :)

lykke til!

Skrevet

har grått i flere mnd nå.gir seg ikke.ser ikke lyst på noe mer.

Skrevet

da ville jeg anbefalt deg å snakke med fastlegen din om det som plager deg og si du trenger hjelp til å komme ut av det. da vil legen som regel klare å se hva som er best for deg og din situasjon. det skal ikke være flaut eller vanskelig for de er der for oss uansett om det er feber, brukket ben eller depresjon!

lykke til igjen!

Skrevet

Synes definitivt du bør snakke med noen.

Har ikke gått på det selv, men har en venn som går på det nå... Det hjelper jo ikke kun å bruke medisiner, det løser jo ikke problemet i seg selv. Det er jo noe som ligger for grunn til disse problemene.

Det du kan forsøke selv er å ta Johannesurt, TRENE, spise sunt og prate med noen! Prat om det som forårsaker de tunge tankene..

God bedring! Husk at det er lys i tunnelen..... Husk at det er maaaange som har hatt det som deg, som idag er friske! Du kommer dit en dag du også!

God klem

Skrevet

Be fastlegen henvise deg til voksenpsykiatrisk poliklinikk.

Antidepressiva alene er som oftest ikke nok, man bør gå til psykolog/psykiater også. Pillene kan ta vekk den verste angsten, men de gjør jo ikke noe med ÅRSAKEN til at du føler deg elendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...