marita*mamma*har fått jenta Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 jeg skal på ul klokka 5 i dag.har selv på følelsen at det blir ei jente til. dette har jeg hatt av symptomer og lignende mye uren hud kjent voksesmerter i beina siden dag 1 litt kvalm innimellom men bare spydd en gang (samme som sist gang) veldig trett hjerteslag fra 134-150 (også likt med nr 1) føler jeg har lagt meg ut både på rumpe og rundt hoftene har fått nokså stor mage allerede kinesisk kart sier gutt er blitt spådd jente ja det var jo litt...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei! :-) Trot du får gutt jeg! Minnet mer om da jeg gikk med gutta enn med jenta mi iallefall! Unntatt dette med å legge på seg på hoftene da! Det var det bare med jenta på meg. Men det gjorde veninna mi med alle 4, og hun har 2 gutter og 2 jenter! Lykke til! :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 jeg har mye av de samme tegnene som deg, og jeg fikk beskjed om at det var jente, uten tvil!!! så jeg tipper jente :-)
prøvekluten+3små Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 tipper og gutt,siden jeg denne gang med jente har spydd i enorme mengder;o)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Gutt... hva var det, du er vel hjemme snart...?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 jo nå var jeg kommet hjem igjen.... ble jo litt skuffet over dette her da.var på privat ul på mammastork i stavanger.jeg er i dag 16+6. da vi kom ble vi informert at hennes aparat ikke var noe bra i det hele tatt rundt disse ukene og at det funket mere fra begynnelsen og opp til uke 12.og helt i slutten av svangerskapet.men hun sa hun skulle prøve sitt beste. vi så jo nesten ikke noe vi...hun kunne dele med oss at hun så hjerte slå og at det så ut som babyen var så stor så den skulle.... det eneste jeg så var bare det dunkende hjerte. så hun beklagte seg mye på at vi ikke hadde fått opplysning om dette da vi bestilte denne timen.men vi slapp og betale de 500 det kosta.så det ble heller en god middag på oss, men som sagt var vi skuffet over dette siden vi hadde gledet oss.men vi får bare vente til den 6 august når eli smedvik er tilbake fra ferie så vi får gå til den ordinære ul.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Å nei så kjedelig med den ul'en da Marita! Og du/dere som hadde sett sånn frem til den! =0( Heldigvis bra dere skal på den ordinære om ikke så veldig lenge til. Har begynt nedtellinga vi. 16 dager til ordinær ul! =0)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2007 skal du gå den 3 august du da?? vil du vite hva det er? går det ellers bra med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå