Kondis som en murstein Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har ingen konkrete hendelser å sette fingeren på, har heller aldri sett/hørt noe/noen. Men jeg har en FØLELSE av at det er noen her. "Vet" liksom at hvis alle oss i familen (dyr og mennesker) er samlet i et rom eller ligger i senga at det er noe/noen andre i leiligheten. Jeg bare "VET"... Dette er ikke en følelse som skremmer meg på noen måte, men jeg synes det er vanskelig å sette ord på den... Nå har vi flyttet 3 ganger i løpet av det siste året og følelsen følger meg... Kan noen se noe? 13.11.80
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 kan bare hende det er hjelperene dine som du føler.. jeg kan desverre ikke se slikt, men siden du kjenner det samme på flere forskjellige steder, så slo det meg
Kondis som en murstein Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Kan jo hende ) Dytter litt samtidig!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Jeg ser ei dame i hvit kjole. Det første som slo meg var ``bestemor`` Hun ser ikke så altfor gammel ut. Blondt oppsatt hår. Jeg vet ikke om det stemmer. Det var det jeg kunne se. Føler ingenting skummelt ved det.
Kondis som en murstein Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 Hm, begge bestemødrene mine lever ennå...
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 ikke din bestemor da. Men din samboer levers hans besteforeldre? Du har de beste svarene selv. Og jeg heller føler ikke det er noe skummelt ved det.
Kondis som en murstein Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2007 Dytter litt på denne igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå