Gå til innhold

Inspirert: på en skala fra 1 til 10...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt objektivt: Hvor pene/fornøyde med utseendet er dere selv ?

Jeg tror faktisk jeg kan gi meg selv en 8...

Når jeg har fått bort litt ekstra fett etter fødselen og kommet i enda bedre trenings form vil det nok være 8,5 kanskje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farlig innlegg ihvertfall når det ligger bilder av deg på profilen din... Så pen er du vel ikke, men det viktigste er vel hvordan en føler seg selv.

Skrevet

Tja, jeg øker på skalaen etterhvert som dagene går. hehe. Rett etter fødsel var jeg vel 2, og nå kanskje en 5er. Håper på å nå en 8r om noen uker, med amming, turer og etterhvert litt trening og være flink å spise sunt. :o)

Skrevet

Det jo det som er HELE poenget he he

hva vi føler om oss selv.. det er jo det det står i innlegget er det ikke det da?

He he

Det kommer jo alt an på hvilke standarder man har det....og hvilke krav man har til seg selv ?

Skrevet

hmm.. noen dager er jeg en 8, andre dager en 4.. men er stor sett fornøyd. har noen kg igjen enda, men kan ikke klage.

hi er jo en 10'er da anonym ;o)

Skrevet

hi hi takk;;) du er vel en 10'er selv vil jeg nå si ;)

Skrevet

jeg er vel 5-6 eller 7 kanskje.. har noen veldig skarpe trekk for min smak :)

Skrevet

Hmmm... den var ikke lett. Det kommer jo veldig an på dagsformen, men sånn generelt vil jeg vel kanskje si 6. 15 kg mindre og litt renere hud så hadde jeg nok følt meg som en åtter jeg også:)

Skrevet

Uff... tror jeg har vertpå max 4 siden jeg fikk snuppa! Kanskje en 6 før jeg ble gravid!

Skrevet

Nja, kanskje en 7 når jeg har gidda å ta litt sminke på og ikke minst noen andre klær enn bomseklærne mine=) Magen trekker ned....

Skrevet

En klar 10'er ville vel mamma sagt om meg..hehe...alle synes jo ungene sine er penest...ja, bortsett fra hun som startet forrige tråd med karaktersetting på egne babyer da...

Skrevet

Sambo sier jeg er den vakreste =) Selv begynner jeg å være litt fornøyd nå....så ikke ut etter fødsel. Kanskje 6-7 nå. Har noen kilo for mye, men hvem har ikke det da?

Skrevet

9

Skrevet

Hm, jeg vil vel kansje si 5 om megselv. Egentlig en liten grå mus.. He, he. Nei seriøst: magen/sidevalker trekker ned, og ikke minst at jeg har poser under øynene. De irriterer meg skikkelig for tiden!

Skrevet

Hmm. Spørs..Om det jeg må gi meg selv en karakter når jeg er naken,blir det nok en 3'er kanskje. Med klær på en 5'er..

Utrolig hva hold-in truser og bh'er kan gjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...