DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Heisann alle sammen:=) Jeg er helt ny her inne.. tenkte prøve å dele litt gleder & sorger med andre i samme situasjon = Vil bli gravid NÅ! Vi har forsøkt i ca. 6 mnd nå ..Har alltid hatt normal 28 dagers syklus.. Den siste pp prøvde jeg salvie T fra siste mens dag (hadde hørt at det skulle klaffe da.... det resulterte i .. (puuh) : Jeg begynte å få skikkelig ømme pupper etter eggløsning, deretter endel smerter i underlivet .. tok en positiv (svak) cb test (jiihA)...så begynte jeg å blø... og blø.. & blø.. gikk til legen som henviste meg videre til sykehuset. Der fikk vi fastslått at jeg hadde noen cyster (helt ufarlig) på eggstokken - ingen spire desverre .. Tok en grav.test på sykehuset Jeg skulle komme igjen etter en ukes tidfor kontroll av cystene.. 2 dager etter ringer legen meg og sier at jeg har har en positiv test .. og lurer på om jeg kan være gravid utenfor livmor .. (puuh) SÅ drar jeg inn på kontroll igjen .. da er resultatet mindre hcg .. og en mulig SA.. Etter dette blør jeg i noen uker til ... Nå sitter jeg egentlig å lurer på om jeg overhodet var gravid .. eller om Salvien kan ha spilt kroppen et puss?Noen som vet?? MEN vi prøver ihvertfall igjen nå ... håper den sitter snart .... Klemmm DollyD
Kongenpåhavet Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei:-) hva er salvie T? nå ble jeg nysjerrig;-)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Se denne linken: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/kjerringr_d_for_bli_gravid
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Dytter denne litt opp igjen jeg .. Er det ingen som har eksperimentert med Salvie T her inne???? Noen erfaringer å dele med meg?? Klem DollyD
Kongenpåhavet Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hey:-) prøvde å gå inn på den adressen du skrev, men står at siden har blitt flyttet...?
Eva76 Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Du kan gå inn på kjerringråd via fanene til venstre her og klikke deg videre derfra.
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Hei Jeg var innom helsekostbutikken i går . Tenkte å kjøpe salvie te. Hun sa teen er tatt tilbake da de sant en feil ved den (hmmm) . De skulle få inn et nytt parti etterhvert. Jeg vet ikke hvor mye en slik te kan påvirke kroppen, trodde ikke den kunne lure kroppen og føre til SA. Men ikke vet jeg. Hun anbefalte meg å kjøpe sinktabletter til mannen, det kjøpte jeg. Lykke til jenter....
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2007 Hei og godmorgen ;o) Hmm.. noe galt med partiet?? Hørtes mystisk ut! Nei.. jeg tror vel heller ikke at den kan lure kroppen og fremprovosere hcg.. MEN.. Vet ikke om jeg tør å drikke mer .. etter alt som skjedde sist! Tror jeg holder meg til grapfrukt juice & slimløsende hostesaft (hihi) .. Ha en fin helg videre, klemmm DollyD
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 leste på skravle at salvie te var trukket tilbake pga salmonella, så ikke drikk det er dere greie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå