sprø prøver Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Litt fortvilet her nå. hva tenker dere om denne merkelige charten min? jeg skjønner ingenting jeg... http://www.fertilityfriend.com/ttc/
sprø prøver Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 nei, se på det voldsomme spranget i temperaturen da???? jeg hadde en sa 9 mai. tempen min under graviditeten lå på samme temp som nå. forrige syklus hadde jeg 36,7 og 36,8 etter el før mensen kom. synes det ligger så voldsomt høyt nå. tror du det kan være mulig at jeg hadde el på fredagen, og ikke lørdag som ff antyder????håper på det, for tror ikke de stakkars sædcellene til mannen min overlevde helt til lørdag(vi koste oss på tirsdag...)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Uff jeg er så dårlig på dette med temperatur, men i og med at temp din er høy nå skal du ikke se bort fra at el kan komme litt tidligere enn normalt. Ikke uvanlig at det er litt forskjell fra syklus til syklus... Kan dere ikke ta en runde til i kveld da sånn for sikkerhets skyld? ;-))) Lykke til uansett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sprø prøver Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 takk for det. er det noen andre som kan ha en forklaring på dette voldsomme tempereaturhoppet, hadde jeg satt pris på noen synspunkter
Maja☆ Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Får ikke opp noe når jeg går inn på linken du har lagt opp. Kommer bare inn på innloggingsiden. Har du lagt ut siden din slik at andre får tilgang til den på sharing i menyen der?
sprø prøver Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2007 Håper jeg har fått det til nå. kommer du inn nå da? http://www.fertilityfriend.com/home/17e9a9
Maja☆ Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Det er godt mulig du hadde el på fredag istedefor lørdag som ff-chartet antyder. Siden den rød linja er prikkete og ikke rett strek betyr jo at det er kun en antatt el og at ff ikke har sikkert klart å finne riktig el. Får håpe det er på fredag du hadde el da, men vet jo ikke 100% sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå