nr2eprins Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Det er grått og trist idag, og ikke så masse å finne på. Vi drar på ferie på fre. Så jeg og lillemor på 4 har vasket hus sånn at det er iorden til vi kommer hjem igjen. Hun er kjempe glad for å få hjelpe til, så idag ga jeg henne faktisk noen kroner for at hun har vært så flink. Nå sitter hun foran tv og ser disney... har ikke mer overskudd igjen. Føler meg ganske råtten når det blir så mye tv-titting på en dag. I etterm. Skal vi å besøke bestefar på sykestua, så da blir det nå heldigvis et lite oppbrudd fra tv... Hun har masse leker og hobbysaker, men har tålmodighet som en ert. Så da får det bare bli tv idag.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 det hender det blir litt her og...
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Er det dårlig vær så er det dårlig vær. Da er man inne og finner på ting inne. Høres ut som du har en kjempe flink liten jente som fortjener en liten tv pause;) Blir også mye Tv titting her i gården, men vi skal nok ut å strekke mye på oss bare fin været kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå