Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Huff, nå lurer jeg fælt her... Jeg trenger virkelig hjelp til dette: 1. Hvordan skal jeg si til pappa at jeg skal ha barn? Han er 57 år, litt gammeldags kanskje, og jeg ser han en gang i året. Aner ikke åssen jeg skal fortelle det... Jeg har vært hos han siden søndag, og har fortsatt ikke fortalt det. 2. Når fikk dere mage? Jeg er 16 uker i morgen, og har ikke anntydning til mage. Kan kjenne den når jeg ligger på magen, men den synes ikke. 3. Når kjente dere liv første gang? Håper virkelig dere kan svare!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2007 Hjelp hjelp =/ *Sutre*
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 1. Bare si det rett ut ved middag eller når som helst, jeg har tro på å bare si det rett ut jeg uten noe mer mikkmakk. Han kommer til å bli glad skal du se. 2. Jeg fikk mage da jeg var litt over 20 uker og kjente antydning til liv i uke 16, bare som en "leamus følelse" Små dytt kom først i uke 18. Lykke til!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 1. Jeg sa det til min far på denne måten. Han er 59, og ikke gammeldags av seg. Er skilt fra min mor, og har ny kjæreste. Vi var hos han en kveld i sommer når vi var der på ferie, snakket om løst og fast og alt mulig. Så i en liten pause sa jeg det bare; Pappa, jeg er gravid..... Han ble så glad da- kommer til å bli en fin morfar. Han er 60 år neste år, og han sa at da blir vi en til med på feiringen... 2. Jeg er oppblåst, luft bare. Er 9 uker. Men det varierer veldig, folk er forkjellig. 3. Uaktuelt å svare da dette er min første og jeg er så kort på vei.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Takk takk Trodde jeg var skikkelig unormal siden jeg ikke har fått mage enda Huff, skal prøve å si det etterpå. ...eller i morgen
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Eller etterpå....hehe! Min far er også av det litt gammeldagse slaget, jeg sa bare at, forresten, du skal bli bestefar. Han ble helt stille stakker og rørt, hehe! Artig med reaksjonene!
Patetica fåkksi Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 1) Han blir sikkert glad naar han faar vite at han blir bestefar, du kjenner ham jo bedre enn meg, men hvis du bare sier det paa en koselig maate i kveld eller noe, at han skal bli bestefar..? 2) Jeg begynte vel aa faa mer tydelig mage rundt uke 20 tenker jeg, men det er mange som ikke har tydelig mage i uke 25 og, fordi babyen ligger langt inn mot ryggen.. 3) Jeg kjente bevegelse i uke 17, og dette er min förste. Lykke til!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Kjøp et krus som står "verdens beste bestefar" på og pakke det inn! =0)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2007 Men han er bestefar fra før da, til ungen til broren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå