superk Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hehe! Og jeg er bare i uke 11! Var på Finn.no og fant en brukt Emmaljunga vogn som så kjempefin ut. Billig og bra da! Tenkte kjøpe ny, men sparer masse penger på å kjøpe brukt. Måtte bare slå til! Flere som har kjøpt noe av de store tingene? Ps. Jeg er inne på 2.trimester da jeg synes det er litt for mye bekymringer og det samme om igjen og om igjen på 1.trimester. Håper det er ok at jeg sniker litt i trimesterne. Skulle egentlig vært i uke 13, men ble satt tilbake, så jeg har litt lov
Tussa og Sofie Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Åh, det er så gøy å handle de store tingene. Vi bestilte vogn på nettet denne uka. TFK joggster twist på oss. Gleder meg så masse til vi får den ) Jeg er 23+5 forresten! Går sikkert fint å snike litt, jeg ser at det er MYE bekymringer osv på 1.tri kan bli litt overveldende ja...her er det litt mer snakk om andre ting og det er koselig.
Adriansmor med tulla Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 FYYY skam.. får ikke lov å være her inne du!!!!!!!!!!!!!!!! hehe bare tøysa jeg er 19+4 har ikke kjøpt noe enda... skal ikke starte før i september men arver mye av store søs jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå