stavangermamma3 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har en datter fra tidligere ekteskap, det samme har samboeren min.Begge jentene er like gamle, men veldig ulike. Mi utredes for Adhd og ser ut til å være et klart tilfelle, min samboers datter er stille og rolig og opponerer sjeldent. Vi tilbringer 2 helger i mnd hos "svigers" pga samværsordningen. Må jo si at jeg til å begynne med var skeptisk, min datter har bare Mormor her i Norge og var redd hun ville føle på dette at "stesøster2 hadde så mange rundt seg. Men for en FANTASTISK svigerfamilie, nå har vi vært samboere i snart 1 år og du kan ikke merke forskjell på måten de behandler min datter ift sitt biobarnabarn. Dette gjelder på godt og vondt og det er jo mer enn vi noen gang kunne bedt om. Dette gjelder hele familien, både tanter, onkler, besteforeldre og olderforeldre. Klart svigermor legger seg opp i livet vårt, men det er mer enn verd det. Kunne ikke fått en flottere svigerfamilie.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Å så heldig du er!! stemoren min er fantastisk, men foreldrene hennes igjen er ett kapittel for seg selv... pappa giftet seg med stemoren min da jeg var 5 år(er nå 20) Hun er finsk, så vi trodde at hennes foreldre var så...''kald'' mot meg fordi jeg ikke snakket demmes språk..men stemoren min og jeg satt i hele sommerferien da jeg var 7 år lørte finsk, neste sommer da jeg kom til fnland sammen med de, såpratet jeg flytende finsk til dem, men de var så kalde...det endte med at vi reiste hjem etter fem dager og vi skulle være der i en mnd...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #3 Skrevet 20. oktober 2007 Samboern min har ofså en fra før. Å foreldra mine og besteforeldr mine tar han til seg som om han skulle vært min:) Nå har vi fått en liten en sammen, så nå har han eldste faktisk begynt å kalle moren min for mormor, og bestemora mi for oldemor:) Nå bor begge barna hos oss da, å eldste har ingen mormor fra bio mor sin side, så ho syns også dette er helt ok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå