Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er det mulig og gå til termin og få et friskt barn. Noen som har opplevd d? vet man får mer oppfølging, men er det smertefult? må man ta medisiner?
lotta72 har fått Anders Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk det på slutten i mine to forrige svangerskap. Måtte ta det veldig med ro, og ble lagt inn på slutten. Fikk dato for igangsettelse, men begge gangene startet jeg av meg selv. Gikk fint med både meg og barna. Trygt å få god oppfølging. Ingen medisiner som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå