Gå til innhold

var ikke mange innlegg hær gitt:) går d bra me dere her inne???


fox`y

Anbefalte innlegg

hær går d i ett for tiden.. størstemann på 2 år og lillemann på 12 dager klarer å holde mor i aktivitet iallefall.. Lillemann sliter me magen om natten men håper ikke d er kolikk denne gang oxo..størstemann på 2 ble frigitt kolikken/kiss da han var 14 mnd,men sliter ennå me å få luften til å gå av å til.. så håper å slippe d denne gang...så lite søvn er jeg blitt vant til hehe..koser oss masse oxo da.størstemann er kjempe stolt av lillebroren sin så d er veldig arti:O) håper dere andre har d bra og får en fortsatt fin sommer:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med lillemann:)

Det er vel en grunn til at det blir mindre tid foran nettet:) Synes dagene bare flyr avgårde og at et så lite menneske, kan holde oss så opptatt, er bare helt utrolig. Men, det er jo bare koselig da! Vi har hatt noen netter på rad nå med minimalt med søvn, men i natt fant han roen. Ellers blir det jo gjerne til en del besøk. Jeg er ganske sosial av meg og stortrives, men merker det kanskje i ettertid at det kan bli litt mye innimellom. Men vil jo gjerne vise fram lille prinsen også:) Men idag har vi ikke besøk og vi skal slappe av sammen.

 

Ønsker deg en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...