Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 som jeg sikkert har sagt for mange ganger før, har jg ikm idag..uten tegn til at den ska komme symptomene er der. sinne,ømme bryster.blitt mørkere.. svimmel..ja diverse.. Vel, hva kan det bety når jeg får utflod nå? fikk et par dråper i trusa og på papiret..noe jeg ikke pleier å få når jeg ska ha mensen.., Noen som vet??? Takk for svar jenter:)
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg tror nesten bare du må vente å se noen dager. Å lete etter tegn kan man bli gaaal av. Vent og se om mensen kommer, og test igjen til helga
Adriansmor med tulla Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Enig med innlegget over her... jeg prøvde i 2 år før jeg ble gravid... i begynnelsen fokuserte jeg så myyyye på det og brukte en formue på graviditets tester,,, holdt på å bli gal... tilslutt ga jeg bare opp og ikke tenkte på det og da ble jeg gravid... det blir når du minst venter det =) lykke til
Miss Dynamite Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 takker prøvd lenge selv så..tenkte å teste på mandag..har den ikke kommet da så er det nok et bra tegn.. Hehe.. har ikke kommet enda idag iallfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå