JANUAR GLEDE Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 I følg mens ter. er jeg i 15 uker og 1 dager. ifølge siste ult. er jeg 16 uker og 4 dager. Jeg savner litt spark inni mellom. Dere som er på samme katagori som meg, hvor ofte kjenner dere liv? Har for øvrig vært på flere kontroll og alt ser ut til å være normal.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Da jeg var i uke 16 hadde jeg ikke begynt å kjenne så mye spark, babyen har fremdeles mye plass å boltre seg på så det er sikkert ikke noe du trenger å uroe deg for.Men jeg husker godt den følelsen av angst selv.Den er også helt normal.
JANUAR GLEDE Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Takk for svar må vel smøre meg med tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå