Gå til innhold

Savner litt spark inni mellom


Anbefalte innlegg

Skrevet

I følg mens ter. er jeg i 15 uker og 1 dager. ifølge siste ult. er jeg 16 uker og 4 dager.

 

Jeg savner litt spark inni mellom.

Dere som er på samme katagori som meg, hvor ofte kjenner dere liv?

 

Har for øvrig vært på flere kontroll og alt ser ut til å være normal.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i uke 16 hadde jeg ikke begynt å kjenne så mye spark, babyen har fremdeles mye plass å boltre seg på så det er sikkert ikke noe du trenger å uroe deg for.Men jeg husker godt den følelsen av angst selv.Den er også helt normal.

Skrevet

Takk for svar må vel smøre meg med tolmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...