SOMMER :) Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Hvor ofte pumper dere? Hvor mye får dere ut? Min vesle er 12 dager gammel. Jeg syns ikke produksjonen øker om jeg pumper ofte, heller tvert om. Jeg har absolutt ikke nok til å dekke hans behov så han må få morsmelktillegg også. Håpte kanskje å klare å øke produksjonen, men det ser ut til at melken minker. Noen som husker hvordan det var i begynnelsen da dere pumpet? Eller som er i situasjonen nå??
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg begynte med nesespray for å få melka til å renne lettere. Da kunne jeg fint pumpe 100-150ml på 10 min Fikk beskjed om å legge barnet til hver time / pumpe for å øke ...
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Pumpet før jeg gav han,siden de får mer ut av brystet en pumpa,og om han ikke blir mett gir du det du pumpet ut først på flaske etterpå.... Fikk alt i fra 10 ml-80 ml
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hvor ofte pumper du? Har du prøvd amme-te?
SOMMER :) Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg pumper hver annen/tredje time. Prøvde nesespray med eldstemann, men da hjalp den ikke. Har ammete i skapet. Tror nok jeg skal lage litt av den... Takk for tipset! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå