Gå til innhold

er det skummelt m de billige trampolinene\

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på om det er mye dårligere kvalitet enn de dyrere fra jump king...... noen m erfaringer her\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare erfaringer med JumpKing jeg da & er strålende fornøyd.

Vet ikke om jeg hadde turt å kjøpe en "billig" en ... hører jo så mye rart om trampoliner for tiden ...

Skrevet

Vi har den største som Europris har, så den går vel under "billig trampoline". Vi har hatt den i 2 år og den er like hel.

Flere ganger i fjor var det 3-4 15-16 åringer som hoppa på den, og jeg trodde ærlig talt den skulle ryke, men den er like fin. Mellomsten på 7 år har brukt den omtrent hver eneste dag siden vi kjøpte den. Tar inn fjærer og duk om vinteren, bare selve ramma står ute da. Tror det er viktig og passe på slikt for å få den til og holde!

Skrevet

hva kostet den på europris? har de med nett der og??

Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg aner ikke hva den koster på Europris da junior fikk i brusdags gave.. Men jeg tror ikke det er noe kjempe dårlig kvalitet på den i forhold til andre.. Det med ulykker har ikke alltid med trampolina i seg selv og gjøre, men bruks måter...

Skrevet

Så lenge trampolina er satt sammen, brukt og lagret på forsvarlig måte tror ikkje jeg du har noe å frykte. Barn skal uansett ikke benytte trampoline uten voksne tilstede...og selvfølgelig bare 1 barn som hopper om gangen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...