Gå til innhold

Har der....

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fortalt på jobb at dere er gravid? Og hvordan tok sjefen det?

Jeg har ikke sagt noe enda, er i uke 15, så må nok bare krype til korset når ferien er over.. Men jeg gruer meg liksom litt.. Vet ikke hvordan hun kommer til å ta det.. Håper hun blir glad på mine vegne.. Men er liksom så skremmende.. Og hvordan skal jeg si det?

Huff. dette er det verste med å være gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte det når jeg var ca 12 uker. Herregud jeg grua meg som en hund, men det gikk jo så utrolig fint!! Han er yngre enn meg og 2 barnsfar selv, han gratulerte og sa at han ikke trodde at det kom til å skje. Men han har vært så søt i etterkant, for jeg har vært ærlig med komplikasjonene, at ikke maser han, ikke stresser han opp meg og ikke får jeg løfte noe tungt for han. Sånn en gentlemann han har vært :-)

Skrevet

Jeg gruet meg også til å si det, fortalte det da jeg var 12 uker omtrent. Mest fordi hun som hadde kommet tilbake fra sv.skapsperm for 1 mnd annonserte at hun var gravid igjen, og vi gjør den samme jobben, så får enkelhetsskyld sa jeg det også slik at de kan annonsere 2 vikarer samtidtig. Men, sjefen fikk jo helt karamellsjokk stakkar.

Hun tok det pent da, skrek høyt og slo seg på låret!!! Har vært så mange som har hatt perm. nå at den siste de ansatte på sentralbord var over 50 og hadde ikke små barn eller noen i sikte, og alle snakket om at nå blir det ikke noe mer permisjoner på en stund. URG!!! Der satt jeg med bolla godt planta i ovnen.

Det går nok bra, du skal se at det ikke kommer som en total overraskelse, ansetter man unge mennesker så regner de fleste med at de fåt barn på et tidspunkt!

Skrevet

Hei! jeg fortalte det da jeg var 6 uker. Jeg var nødt fordi jeg bare kastet opp, så det endte i sykemelding.

Hun tok det kjempeflott. Hun var nettopp blitt bestemor så hun syntes det var stas når jeg fortalte det.

Lykke til..sikker på at du får gratulasjoner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...