Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 for meg!! :-) 30 års dag gitt... ingen panikk her i gården nei! egentlig på tide: har både bil, barn, ny på vei, ektemann, leilighet, ingen hund men to katter, jobb.. rimelig satt. Fornøyd m livet jeg når jeg oppsummerer så langt!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 gratulerer så masse! høres ut som om du sitter fint i det ja :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen!!! =) Kos deg! Fått noe fint da?
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk for d :-) Fått ny mobil... trengte d :-) to gavekort tilsammen 1500 hos gullsmed og 300 kr i gavekort hos jobben, i en sånn stasj- butikk... å dagen e ikke over... her er mulighetene mange for mere!! ;-) neida... uansett... er kjempe fornøyd.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Blir ring med plass til diamanter for hvert barn da eller?? Det har jeg så lyst på.. Men blir vel bare med tanken.. Må si du har vært heldig da. og enda er det jo tidlig på dag.. *ler*
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 hehe... ja d hadde vært noe du... på den andre siden, jo lavere forventninger man har jo mindre skuffet blir man! gjelder å ha d rette vinklinga på livet ;-)
JANUAR GLEDE Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye! Ikke verst det der med, både mann, barn, bil og leilighet skal jeg si deg:) Flåtte gaver og, helt supert=) Da min svige-rinne fylte 30, fikk hun masse sex leketøy av venne gjengen hi hi, hun tokk det med humør, men budskapet var vell skaffe deg en mann. Kos deg masse, dagen er din og champegne kan vente til etter fødsel;)
pandabjørn Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 gratulerer med dagen håper dagen din har vært fin så langt..også mye fint du har fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå